.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
مبلغ سرانه پزشکان خانواده شهری درسال 93

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با استناد به مصوبه ستاد اجرایی کشوری برنامه پزشک خانواده از افزایش مبلغ سرانه پزشکان خانواده شهری در سال جدید خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر محسن اعرابی با اعلام خبر بالا افزود:  بر اساس مصوبه ستاد اجرایی کشوری در تاریخ 1/5/93 این مبلغ برای پزشکان دو شیفت (3500 تومان) و پزشکان تک شیفت (2970 تومان) بوده و زمان اجرای آن از تاریخ 1/2/93 اعلام شد.
 وی افزود:  پزشکان خانواده‌ تک شیفتی که در گروه‌های 2 نفر و بیشتر در یک مکان به ارائه خدمت بپردازند مشمول دریافت سرانه مشابه پزشکان دو شیفت خواهند شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، با اشاره به اینکه پزشك خانواده، در نخستين سطح خدمات، عهده‌دار ارائه و مدیریت خدمات سلامتی سطح جانشین رئیس ستاد اجرایی استانی برنامه پزشک خانواده شهری استان مازندران است، ادامه داد: با توجه به مسئولیت‌های پزشکان خانواده شهری در ارائه خدمات سلامت در محدود بسته‌ی خدمات ارتقای سلامتی، پیشگیری و درمانی شامل مراقبت‌های پایه و دوره‌ای تمامی گروه‌های سنی همچون مراقبت گروههای هدف (زنان باردار، کودکان زیر 5 سال، دانش‌آموزان، میانسالان و سالمندان)، غربالگری و پیگیری بیماریهایی نظیر فشارخون بالا، دیابت، پوکی استخوان و ... ا از وظایف اصلی پزشک خانواده محسوب می شود.
دکتر اعرابی با تاکید بر شرح وظایف پزشکان خانواده و با اشاره به اجرای موفق برنامه غربالگری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از خرداد ماه سال جاری در پایگاههای مجری برنامه پزشک خانواده شهری در سطح استان از ادغام برنامه‌های بهداشتی بعدی در برنامه پزشک خانواده از مهر ماه سالجاری  خبر داد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 30 شهريور 1393
آقاي دكتر اعرابي معاونت دانشگاه : لطفاً اعلام فرمائيد از حضور موثر ماماها در طرح پزشک خانواده كه موجب ارتقاء خدمات باروری و کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان شده است چگونه قدرداني ميكنيد؟!....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.726 seconds.